
Assalamualaikum wbt…
Dah tak sedih2 dah….so saje je nak tulis pendek, baru la nampak sket laman ini ter’update’.
Oh, nampaknya kurang sebulan saja si ‘dia’ mahu datang jumpe kite..hee.cuak la pulak.macamana la agaknya rupa dia yek…yang pasti jantung kite memang berdebar.nak meletup pun ada. Tak tau lah bersedia ke tak nak jumpa dia. Dulu kak long pernah cakap, kalau nak jumpa dia, buat je macam biasa…macam tak ada apa2 yang berlaku..ye la sangat.. tapi kalau tak bersedia, memang boleh menyimpang jauh dari ‘siraatul mustaqim’ lah bak kata orang. Orang lain pula kata, si dia ni bakal menentukan masa depan kita.aish…masa depan tu, kalau kita tak ngam ngan dia, ROSAK lah masa depan kita kan…isk3.. sampai hati dia nak wat kita macam tu? kalau dia buat, siap la dia! Eh, apesal salah dia pulak kalau mase depan ko rosak…sape suh tak besedia kan…
Ooo..ok lah tu je nak cakap. Memang sepanjang minggu ni kita sibukk yang amat. Letih pun ada.bila sibuk mesti la letih kan? Apo da… Malah letih tu makin2 letih bila dah bagi 1 paun darah kpd Pusat Darah Negara. Hahaha…whatever. Rase macam cepat mengah je…ok2.takpe, makan buah , sayur, manyak2 ye…
Ooo. Sape si dia yang si dia bakal jumpa kurang sebulan tu? dia la….. si Final exam semester 2 ,09/10. Tak lame dah duk bumi cfs ni rupenye…pasni kalo takde aral melintang, Insyaallah, akan pergi ke Kuantan pulop. Tak tau la apa rase. Ikan 3 rase! Hahah, jauhnye ngan perak tu…sedih3.
Eit jap, si dia satu lagi tu sape? Dia lah… al-Quranul karim. Nak exam pun jangan tinggal ye…biar kasi tenang sikit hati tu…
Oraito! Itu lah sikit dpd saya…. Kepada cik nada and the geng di Mansurah, Cik Nana di cairo, kengkawan di Irbid or mane2 je la, saya mengucapkan .. selamat menjawab exam masing2. Allah bersama kita!
Wassalam.
No comments:
Post a Comment