See, see, see, memang macam tu. On & off omputih cakap. Blog ni kejap ade, kejap tak de.
Kengkadang, saya rase saya tak patut tulih dalam blog ni, kgkdg keperluan itu ada. Sebab saya rase ade org nak tau pasal update terbarusaye…ceh perasan. Bukan2.. em, bukan. Tapi menulis best, tapi selalu tak ada idea and m_ _ _ s.
Ok2. Sebab bukak balik blog ni sebab hati tengah berbunga riang. Sebab dapat jumpa sumone yg dah lame tak jumpe. Tibe2 terjumpe di cafĂ©…hai la…padahal name je satu bumbung university, tapi tak jumpe..salah, jaraaang sangat jumpa. Memang la susah nak jumpe, name pun kos lain. Agaknye itulah namenye ‘tautan hati’. Nampak je dia tadi, hati terus excited.. salah satu sebab mungkin time tu sy agak depress, di mana ‘I need somebody to talk to’, so bile jumpe.. terus tanya kabar, how’s life and so on…em sms pun jarang sebab dia ni, orang kene mesej dia dulu baru dia sms blik..kirenye kene approach dia dulu…macam jinak2 burung merpati tak? Kih3..tak, tak kene langsung. Tapi dia sendiri pun ngaku. So, bila mana kadang2 teringat kat dia, just sampai takat ingat kat hati je, takde lak tangan tu nak meng’sms’ ke ape..isy3..masing3 emo tinggi ke? Em, takpe2… walau camane pun, tetap gembira dan rase depression tu hilang tibe2…even macam awkward je tadi…speechless jugak..em sebab dah lame tak jumpe…tapi harap kite boleh mesra macam dulu..taknak la bile jumpe buat2 sombong k. kite dah kawan bukan baru, dalam…nak dekat 3 tahun…even kos lain2 , jadual tak same, tak bermakne kite tak ley berhubung, sebab permulaan perkenalan kite itu atas dasar yang sangat unik. Ingat tu. Ok, dah boley senyum balik J ..izzati aka ijat, nnt jumpe lagi ye…^_^ er, sila la updet blog, at least I can know sumthing about u there. =)
***
It’s true that this whole week I had a very hectic life sampai dah lame tak updet crite2 orang ipoh. Sampai terasa ke’bongok’an diri bile terpikir…”eh, aku ade adik amik pmr la taun ni, tapi tak tau result dia dapat ape” er, rasenye saye org paling lambat tau kot…so when I contact paweh…so this is it!
-The 2 dads have had a motor-ride convoy from sepang to JB…hmmm those siblings…kalu dah name siblings, minat pun same..yong, kite minat ape ye? Penah ke same?=p
-And those my younger siblings have travelled to sepang by ETS as early at 4 am this morning…wah, korang memang dah beso la…they are also join the convoy to jb but by car je la
-And where’s mak? She’ll be having her meetingsss in this straight 5 days...mak kat rumah,tak ikut.i thought that all of them are going to jb…em nampaknye takde can nak mintak datang melawat teman kat sini…em…takpe la… as long as I feel so relieved to hear mak’s voice just now…it’s a relief! Rase smooth je hati ni…takde resah. Sebab dapat cakap dengan insan-yang-dari-mana-kita-datang…Alhamdulillah.
Ok, diorang memang suke jalan2 suka-suki tanpa melibatkan saye ok. Pegi jb kot, rumah amoy sopia…ramai2 lak tu..deme kalo dah ke johor tu most probably mesti akan ziarah segala kaum kerabat yang amat ramai di sane ye. Sangat jeles T_T. ok, taper2. My time nanti will come. Tapi time tu mesti sume orang sibuk koje + sekolah. T___T
-orang mesir memang la dah laaaaame tak updet..sibuk gamaknye…dear, take care of urself k.
***
Baik, sila sambung keje.. diam2 sudah.
Berusaha mencari redha ALLAH
Wassalam.
No comments:
Post a Comment