Tuesday, January 24, 2012

::Quote::

Assalamualaikum wbt

::kdg2 tengok gambar alam ni rase tenang je::

"Life is about give and take.

Don’t just wait for people to give you and you just take.

Try to give someone with an open heart, without feeling offended or any uncomfortable feeling."

.......


3 ayat je. cukup la untuk kali ni. in our daily life, mungkin terasa lelah atau penat sebab asyik nak beralah. nak menjaga hati orang bagai sampai hati sendiri tak terjaga atau dah sampai tahap terluka. tapi sampai bila? agaknya tu yang bermain di minda kita. sudah2 la tu,bawak2 la pujuk diri. bila dah'terdapat' quote ni..macam dah tak ada apa berlaku. we r what we think. if we choose that way, u wil become that way la. all that are in ur mind lar! so kawal pemikiran n tingkah laku.

jom senyuuuuuummmmm! =)

.................

blok 2 dah hampir ke penghujung. so, exam is just around the corner. mari kita berusaha! =)

oh yer..exam wil be on 13th-17th Feb. my so called 'bionic-woman' nak masuk U dah. semoga beliau dipemudahkan urusan di tanah Borneo sana! hope to see her again.. :-o and also another my sweet friend pulak dah nak balik for good. Ya ALLAH, taktau la nak kate camane, we've been separating for about 9 years, tp tak pernah rase jauh. hehe eventhough macam lost contact gak la tyme high school dulu. tak sangka permusafirannya di Ireland dah nak habis. lepas ni bila dia balik malaysia, nak share macam2.(macam la bley jupe selalu kan.ho2) takpe2 coti2 nanti kot boley jumpe siapa tau.

ok la tu je.bai! Wassalam



No comments: