Assalamualaikum wbt
Awak,
Mula-mula saya kenal awak masa kelas UNGS waktu kat CFS dulu.Sebelum ni saya memang tak kenal awak, awal-awal dulu, saya tengok awak macam…..Sombong je….sebab tak penah tengok awak senyum kat saye.Biase la tu kan, kalau tak kenal orang , memang senang je kite nak disjudge orang.Cakap sombong la, ini la itu la... Asik berdua je dengan kawan awak yang tinggi lampai tu…Name awak pun saye tak tau…Tapi bile saya tau name awak, saya suke dengan nama awak, tau tak sebab ape? Sebab ade tanda ‘ kat name awak, suke la saya nak menekankan makhraj ain di nama awak tu…
Time kelas UNGS, selalu je awak n kawan awak kene buat presentation.Saya selalu je rase pelik dengan cara awak present..unik! Hehe..sampai ke sudah kelas UNGS, saya tak pernah approach awak kan….awak pun tak pernah nak cakap ngan saya.
Sampai la hari daftar kat main camp. Rupe2 nye saya dapat sebilik dengan awak….Awak tau tak, saya rase nervous n takut...Takut tak dapat masuk dengan awak..Tapi hati saya cakap...Insyaallah, lame2 nanti boleh la tu….
Memang betul la awak, org putih cakap, Don’t judge a book by its cover. Melayu pulak kate, Tak kenal maka tak cinta..Mula2 perkenalan tu, rase cam ‘keras’ semacam je...Cakap sepatah, jawab sepatah....Tapi tak lame pun...Lame2 tu dah ok.Heeee
Terima kasih awak..Sebab awak n the rest of the roommates,always make my day, I learn from you a lot...From day to day..Itulah pepatah cakap ..Berkawan biar seribu, Berchenta biar satu, musuh jangan dicari.
Semoga jalinan ukhwah ni akan berkekalan
Selamat hari lahir awak, purple maniac!
Jangan buat muka comel* mintak hadiah, haha,Awak dah beso oke...
Semoga awak dapat capai impian yang awak nak, Dah besa ni, jadi la matang sikit…er,sape yang tak matang sekarang ni sebenarnye??? Jadi anak yang sholehah, baik di sisi mak & abah . Semoga kita dapat same2 meningkatkan keupayaan diri untuk menjadi hamba yang lebih baik di sisi-Nya, Amin ya rabbal alamin…..=)
psst..Jangan lupe bawak kite lalu kat jalan yang banyak api one day nanti =p
“Teman-teman akrab pada hari itu (hari kiamat) sebahagiannya menjadi musuh bagi sebahagian yang lain kecuali orang-orang yang bertaqwa” (az-Zukhruf:67)
Wassalam.
***nota kaki: teringat kat rumet lame...dekat tapi jauh...=(
8 comments:
sapa eh niii
i cannot recognize anyone . . .
tq imah sebab buat popout. hehe. miss u ;)
my rumet la sumai....
waaaaa~~~~~~~~~~~~~~
special nye rase~~~~~~
haha~~ kerek kan kte dulu? last2 jd rumet pulak..
tp kte slalu ngumpat ngan kwn kte,, suare akak ni comel la,, tergoda i.. kah2~~~!!!! XDDD (ops,, sy perempuan normal,, jgn takut~~ main je.. =P)
padahal kte yg takut dpt rumet akak DQ tau,, segan,, maluuu... =P
i lap u~~~~~ mmuax~!! <3
^^
plus,,, klip roti tu!!! x ley bla~~!! XDDDD
erk??? suai...tak berniat ape2 pun ye klip roti tu...sebab ade tarikh tu yang kite amik tu...hehe
meowww~~~ XD
comel giler post..
kina...apesal mesti meow????hahah
meowww..lalala..saje, ngajuk fondu.. =P
hehe~~~!!! meow gak lah~!! =P
selamat balik umah... huuuuu~~~
Post a Comment