Wednesday, May 26, 2010

OMG! I start to fall in love…

Assalamualaikum wbt…

Wah,wah,wah, tajuk entri bukan main lagi cik Nab ni. Biasa, media selalu nak bagi tajuk yang macam vogue sebab nak bagi jualan laku. Tapi kat sini bukan nak men’capub’ or saje2 ke. Reality dalam hidup ni, ada benda yang kita tak suka, tapi jadi kat kita. Dan ada juga benda yang kita suka, tapi tak pernah2 nya dapat. Hah, ape2 pun Allah knows the best for us kan. Dalam meneruskan hidup ni, kita mampu merancang, tapi Allah sahaja yang menentukan takdir hidup kite.

Ewah, cik Nab dah start la tu nak berfal’sepah’..direct to the point aja..

Since 2 weeks I’ve been in my home sweet home, nothing much that I have done instead of unpacking my hostel things, blogwalking, a lil bit of reading lot of books bought during book fair,clearing here and there and don’t feel any sensation to cook! Well, just ignore about the cooking thingy. A feel of mim alip lam sin is still there, but it decreases from day to day, Alhamdulillah.. bak kate orang ‘enjin baru nak panas…’ yet, only this time I have an opportunity to jot or write something in this blog.

Dah sebulan lebih tak balik itu la ghope nye…nak adapt balik dengan suasana di rumah susah rupenye ek..itu lah sebab tajuk kat atas tu macam tu.. I start to fall in love…eh, nak bercinta dengan segala perkakas kat rumah ni, baru la boleh nak bermesra alam nak mengemas segala bagai kat rumah dan sekelilingnya.. kalau tak dapat jatuh cinta, macamana nak perform keje dengan baik.

Cube kalo microwave tak reti gune, buat dadih pun tak tau, name geng nak berjoging pagi2 pun boley lupe???? Isy3…

Wassalam.

No comments: